Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Goodway, Jackie" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Content knowledge and pedagogical content knowledge: conceptions and findings
    (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2018) Dervent, Fatih; Ward, Phillip; Tsuda, Emi; Higginson, Kelsey; Cho, Kyuil; Li, Yilin; Goodway, Jackie; Devrilmez, Erhan
    Overview: Pedagogical content knowledge (PCK) and content knowledge (CK) have undergone significant changes in their conceptions and in the methodologies used to measure them the past 5–10 years. In this symposium, the authors present current conceptions of both PCK and CK as well as methodological strategies used to collect data in studies that examine preservice and practicing teacher’s understanding of content knowledge and their use of content in their practice of teaching.

| Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Karaman, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim